fredag 12 februari 2021

English breakfast på jobbet idag...

Då var det fredag igen och det blir inget Österlen för oss denna helg. Nä, det blir en tur till ett annat landskap, nämligen Småland istället. Ombyte förnöjer, haha... och så ska vi fira en födelsedag 😊

Jag hade äntligen tid hos frissan igår. Så mörkt som mitt hår var nu har det aldrig varit. Kändes jättekonstigt.  Så först blev det klippning, sen ljusa slingor på det och till sist ögonbrynfix. Nu känner man sig som en ny människa. Jag känner mig så mycket piggare så fort jag blir ljusare. 

Jag var på jobbet idag. Försöker köra varannan dag där och varannan dag hemma som jag berättat förut. Tur var det för vi fick brunch idag, riktig english breakfast faktiskt. Vi har en på jobbet som alltid fixar när vi ska grilla eller liknande och idag ordnade han just brunch. Hemmagjorda korvar i olika smaker, stekt ägg, tomathalvor i ugn, vita bönor i tomatsås och så smoothie till det 😊 Jättegott och vilken vardagslyx.


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...