lördag 27 februari 2021

Våren är här...

Vilken härlig lördag det varit 😊 Sol och klarblå himmel hela dan. Kan inte bli bättre. Som vanligt, höll jag på att säga, var vi uppe med tuppen och åt frukost med efterföljande hundpromenad i skogen. När vi kom tillbaka hem igen åkte Mats iväg på lördagslöpning med löparklubben. De springer alldeles för långt så det är inget för mig, men jag ville inte vara sämre så på med träningskläderna och så sprang jag en runda här hemomkring istället. Skönt att ha kommit igång med att springa mer än en gång i veckan.

En avokadokärna som jag ska se om jag får liv i 😊

Resten av dagen har vi mestadels ägnat ute i trädgården faktiskt. Hurra, vårbruket har börjat haha... Härligt! Vi har fyllat en släp med massa ris och grenar som behövde klippas ner. Om energin infinner sig ska jag fortsätta imorgon, men jag tänkte ta ett pass med hundarnas päls också. Det behövs alltid.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...