onsdag 29 juli 2020

Tippen imorgon...

Våra gäster åkte i förmiddags så nu är allt som vanligt igen. Det har regnat och blåst ganska mycket idag, så vi har mest hållit oss inomhus och haft en slappedag faktiskt förutom Raffemannens promenader.

Lite nytta har jag ändå gjort idag 😊 Jag har samlat ihop en rejäl hög i källaren som vi ska köra till tippen med imorgon. Jag har också en del saker som jag egentligen hade velat lägga ut till försäljning. Jag får se hur jag gör med det. Bland annat det här primusköket står där nere. Jag ska göra rent det och lägga ut det på market place, tror jag. Kanske finns det någon som är intresserad.


Något som jag däremot inte ska sälja är det gamla köksbordet med perstorpsplatta. Det här hade vi som köksbord när jag var liten. Mycket nostalgi på den 😊 Detta bord var rent översållat med målar- och snickargrejer där nere i källaren. Nu har jag rensat bort allt och som tur var så var där en annan träskiva ovanpå och även en plastduk så skivan har skyddats bra medan den stått där nere.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...