torsdag 16 juli 2020

En dag till, och sen...

Då var det bara en ynka arbetsdag kvar. Sen är det SEMESTER med stora bokstäver, tjoho vad härligt 😊 I år längtar jag verkligen. Just nu känner jag mig ganska sliten och trött, så semester är precis vad denna kroppen behöver 💗 Sen har vi också det där klassiska uttrycket -"Jag hade inte orkat en dag till", och det är väl så. Ser man fram emot nånting tillräckligt mycket så ställer kroppen in sig och räknar ner. Så tror jag det funkar i alla fall 😊

 Gick runt och fota lite här hemma. Tänkt att det är fyra år sen hundgården byggdes. Den var det viktigaste att få klart inför flytten hit. Den funkar väldigt bra. Ligger på perfekt plats där hundarna har utsikt över infarten och gårdsplanen och där träden ger skugga under sommaren.

Humlen växer och frodas fint och klättrar upp på plankorna. Vi kollade precis på vädret på nyheterna. Det ska ju bli riktigt varmt de kommande dagarna. Perfekt start på semestern, kan inte bli bättre 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...