torsdag 30 juli 2020

Ett lass med grus och yoga...


Efter att vi gått med Raffe i skogen imorse körde vi bort till ett grustag i närheten och beställde grus till uppfarten. En timme senare kom bilen och tömde lasset. Mats kontaktade en annan granne lite längre bort som har en liten lastare som kom och hjälpte till med att få ut allt så att vi slapp att göra allt för hand. Det blev kanonfint 😊 Jag ska ta bild på det imorgon och visa. Så här fin har nog uppfarten aldrig varit innan. 

Nu när uppfarten är klar har vi bara en liten del av trädgården kvar som inte är färdig. Det är precis till höger när man kör in. En del av häcken utmed vägen ska tas bort och infarten ska breddas och det ska sättas upp två gamla grindstolpar som vi har sparat. Sen måste det byggas en slänt då där är en höjdskillnad, och sen är där en rabatt som ska grävas ur. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra med den rabatten. En idé är att lägga singel och ha en bänk och nåt vattenspel. Sen vet jag inte om man kommer att sitta där eftersom det är precis vid vägen. Vi får se när vi kommer så långt. 

Sen måste jag också berätta att jag varit på yoga ikväll. På yinyoga borta i Östra Vemmerlöv. Jättebra var det 😊 Roligt att gå till nån annan än vad man brukar göra. Man lär sig alltid nåt nytt. Vi gjorde bl a andningsövningar som jag inte gjort förut.
    

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...