tisdag 12 december 2023

Kallare igen...

Jag bestämde mig imorse för att jobba hemifrån idag. När man inte har något speciellt inbokat är det skönt att kunna göra så. Bara stiga upp, öppna datorn och sätta igång. 

När jag jobbar hemma så behöver inte heller hundarna vara i hundgården utan de är inne med mig och nu när vi har baksidan inhägnad så är det lätt att bara släppa ut dem emellanåt så får de roa sig själva. Jag köpte en ny röd kong till Cindy för ett tag sen som hon tycker är jätterolig. Man kan lägga godis i den och då kan hon ligga och hålla på med den en lång stund 😊

Helt plötsligt hade hon släppt den och då hade Leia varit snabb och ta den. Cindy var mycket brydd över detta. Då står hon där och stirrar och väntar tills Leia är klar, haha... Och såklart har Leia ingen brådska med att lämna den. Allt för att visa sin makt 😁


Under alla mina år med newfoundlandshund har jag aldrig varit med om att de tar saker från varandra. De väntar tålmodigt tills den andra släpper sin grej.

Idag har temperaturen sjunkit igen så marken är torr och hård vilket gillas. Mindre grus och smuts inomhus 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...