söndag 17 december 2023

3:e advent och julgranen är inne...

Jag tycker det är lika svårt varje år att göra granen rättvis på foto. Det ser ut som den bara är knapphändigt dekorerad fastän den enligt mig är översållad med grejer 😊 Jag tycker om att ha mycket saker i granen. Många är väldigt restriktiva och granen ska gå i en viss färg, men inte jag, jag går alltid all in, haha... 

Lite glitter, eller lametta tror jag det kallas, slänger jag också över för få den där gnistrande känslan.


Vi brukar inte ta in granen så här tidigt, men vi var iväg och köpte den idag och då blev det att den kom in direkt. Det är också skönt att beta av julbestyren lite varje dag så blir det inte så mycket till slutet av veckan. Då ska man förhoppningsvis "bara" handla all mat och sen kunna njuta av att man ska vara ledig några dagar 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...