onsdag 6 december 2023

Julbord på Hovdala...

Jag är ingen sån som är färdig med julklapparna långt innan jul. Nä, tvärtom så står man ofta där sista veckan och känner paniken så nu har jag börjat ta tag i det så smått. Vi köper ju verkligen inte många julklappar nuförtiden, men några stycken blir det. Jag försöker beställa så mycket på nätet som möjligt för att det är ju där valmöjligheten finns och så får man hem grejerna och slipper lägga tid på att gå i affärer.

Idag har det varit lite mildare så snön har faktiskt sjunkit en del. Fördelen med snö och kallt är två saker 😊 Dels att snön lyser upp i mörkret här uppe i skogen på kvällarna. Annars är allting becksvart här utanför stengärdena. Det andra är att hundarna inte drar in nån skit när det är snö och minusgrader. Så inget grus på golvet här inne nu på en hel vecka, det gillar man 😍

Bild på Hovdala slott jag hittade på nätet

Vi har haft heldags APT på jobbet idag och på lunchen var vi iväg och åt julbord på Hovdala slott. Jag var helnöjd. Maten var jättegod så det kan verkligen rekommenderas att åka dit. Det blir nog bara detta julbordet jag äter förutom vårt eget på julafton så det var roligt att komma iväg på det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...