tisdag 14 mars 2023

Sätta igång med löpningen igen...

Så fort värmen kommer och det börjar torka upp ute i markerna ska jag sätta igång med min löpning igen. Jag längtar faktiskt, konstigt nog 😊 Jag har inte sprungit nånting på hela hösten och vintern så kondisen har väl gått ner en del, men det blir bara att ta nya tag och jobba sig uppåt igen. 

Kanske jag kommer att träna med löparklubben så småningom, men jag börjar själv först i min egen takt. Nu vet jag mer vad jag kan och orkar och hur jag ska lägga upp det. Mitt mål är löpning två gånger i veckan och padel en gång. Sen har jag ju hundselen här hemma som jag lånat av en kollega och som jag inte provat än. Jag ska ut med Leia också har jag tänkt.


Något jag i alla fall ska investera i är ett par nya löparskor. Det behöver jag 😊 Det ska bli så spännande. Vad tror ni, kommer jag att kunna fullfölja min plan eller är jag en total tidsoptimist?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...