lördag 18 mars 2023

Praktiskt med trädgårdskärl...

Jag beställde en trädgårdstunna häromveckan till vårt hus nere på Österlen så jag var lite spänd på om de varit och lämnat den. Jodå, den stod så fint bredvid den vanliga tunnan när vi kom hit igår kväll😊 

Första tömningen är på måndag vilket är helt perfekt. Då kan jag fylla den direkt och så är den då tömd tills nästa gång vi kommer hit. Förra gången vi var här började jag att klippa mina fruktträd så det har jag fortsatt med idag. 

Fattar egentligen inte varför jag inte haft en sån här tunna tidigare, men jag har väl inte tyckt att det behövts  då vi samlat i säckar och sen kört till tippen. Detta blir ju bara så mycket smidigare och lättare 😊


Ett gäng gula penséer har också kommit upp i urna och ampel idag. Det lyser upp så himla fint 🌸

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...