lördag 11 maj 2019

Helg...

Denna jättefina lykta fick jag speciellt av min kollega i torsdags på avtackningen
Lördag och vi ska till Malmö senare idag. Vi har kompisar som är med i "Toughest", så vi ska kolla på dem.

Mina första två arbetsdagar på nya jobbet har gått jättebra. Alla är så trevliga och välkomnande 😊 Det är mycket nytt att lära sig och det som är jobbigt i början är alla dessa behörigheter som man ska ha i olika system och så funkar det inte och så tar det tid. Men men, så är det alltid i början. Jag har redan t o m fått varseljacka och skyddsskor som alla i verksamheten ska ha även om man inte jobbar ute i verksamheten. 

Annars tror jag inte det blir så mycket gjort denna helg. Idag ska vi som sagt till Malmö och imorgon ska vi eventuellt bort till Örkelljunga en sväng. Newfoundlandsklubben håller vattenläger där och familjen som har den ena dottern till Raffe är med där, så vi har preliminärbokat att åka dit och träffa dem en stund. De bor annars uppe i Stockholmstrakten, så det är inte så ofta som vi ses. Det har varit en väldigt hektisk vecka, så det är bara skönt när det inte är så mycket bestämt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...