torsdag 30 maj 2019

Bönorna...

Jag blev äntligen färdig idag till att plantera ut mina bönor som jag satte för flera veckor sen och som fram tills idag bara stått i såna där pyttesmå odlingskrukor. Jag hoppas nu att de klarar "flytten" och att de ska börja slingra sig i gallret till hundgården. Det är min förhoppning i alla fall 😊

Nu är vi hemma igen på Trolle Hill och det regnade nästan hela vägen hem. Raffe och Leia ligger utslagna på verandan. Innan vi körde hemåt gick vi en två-kilometers runda i Gylleboskogen. Då är det jobb igen imorgon och som vanligt med klämdagar kommer man att tro hela dan att det är måndag. Skönt då att det är fredag... 😉

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Jag har en jobbarkompis som bygger hus i Gyllebo. Hon är där i helgen.
Lite kul.
Ha en fin helg, när du jobbat klart. Jag är kvar på jobbet men snart så....... ledigt!
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...