lördag 8 december 2018

Julmarknad...

Det blev premiär för mina veggiopåsar igår när jag var och handlade. Jag köpte dem för ett tag sen, men nu äntligen åkte dem med mig till affären. Känns bra att inte ta plastpåsar varenda gång man köper frukt och grönt 😊 Rebecca visade att hon köpt såna här veggiopåsar på Ikea som hon använder.

Idag har vi varit på julmarknad i Tykarpsgrottan. Fastän vi har så nära dit har vi aldrig varit där förut. Det var riktigt mysigt nere i grottan med alla ljus och marknadsstånd. Vi köpte korv, honung, senap och ostkaka. Sen var där försäljare även ovan mark, både ute och inomhus. Synd bara att vädret var så himla dåligt. Regn och en del blåst också. Där var en försäljare också som sålde hundgrejer, så jag köpte två fällar till Raffe och Leia. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...