tisdag 11 april 2017

Yoga igen...

Jag var på yoga igen igår kväll. Då vi varit iväg på semester så var detta bara andra gången jag var där. Då säger plötsligt ledaren att vi ska göra nedanstående övning om vi kan och hon går runt och hjälper oss om vi behöver hjälp. Alltså, sådär har jag inte gjort sen jag var typ femton år och dubbelt så rörlig som man är nu :-) Men hör och häpna, med ledarens hjälp lyckades jag faktiskt. Helt otroligt, det är knappt man tror det är sant :-) 
Bild jag hittade på nätet

Det känns bra med yogan. Man sträcker, tänjer på kroppen och liksom öppnar upp den. Sen på slutet när alla ligger med varsin filt över sig och lyssnar på musiken, då är det riktigt skönt. Jag är glad att jag började, och eftersom det finns flera pass i veckan att välja på så är man inte bunden till en viss dag. Det funkar bra eftersom vi har en del kvällsmöten varje månad på jobbet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...