lördag 29 april 2017

Lyckad stadspromenad...

Klubbens stadspromenad blev väldigt lyckad idag. Jag och Raffe lyckades t o m att hamna i Norra Skåne. Ibland förvånar jag mig själv :-) Jag upptäckte en av reportrarna på vår lokala tidning stå och  kolla in hundarna och då dök jag honom direkt. Det resulterade alltså i denna fina bild på Raffe och mig plus text också om klubbens 50-års jubileum, finns här på nsk.se (man får bläddra lite bland bilderna så dyker vi upp där).

Vi blev totalt nio hundar med ägare som gick runt. Ja, vi kom inte så långt, för folk var väldigt nyfikna på rasen och ställde frågor och ville fota och klappa. Detta var första gången vi gjorde detta här i Hässleholm (klubben har stadspromenader i Malmö), men det får vi göra fler gånger :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...