lördag 22 april 2017

Bo på hotell...

Lurbas som dricker i dammen :-)
Senare idag bär det iväg mot årets tredje hundutställning. Det blir inte med husvagnen för vi har inte hunnit få in alla grejer i den än, men nästa gång kanske. Då utställningen är lite längre iväg så har vi faktiskt bokat in oss på hotell inatt :-) Lite lyx! Jag tyckte vi kunde köra för dan, men Mats gillar inte att vi då måste stiga upp mitt i natten och köra. Det kan jag i och för sig hålla med om, men ekonom som man är :-) Nu blir det hotell i alla fall och så får vi se hur det går på utställningen. Det kan man aldrig veta. Lotteri varje gång känns det som ibland, men hans päls är i bättre skick nu än när vi var i Malmö förra månaden.

Jag har gjort upp en utställningsplan för detta första halvår. Går det bra på dem, så åker vi inte så mycket i höst. Det är de fem bästa resultaten som räknas på vinstrikastelistan. Jag är egentligen ingen tävlingsmänniska, men ibland far dj-n i en. Har man en fin hund så vill man ju försöka ligga där uppe i toppen :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...