onsdag 14 december 2016

Nu börjar lådorna komma hem igen...

Nu har vi kommit så pass långt härhemma att vi igår kväll körde och hämtade hem två lådor från vårt tillfälliga förråd. När vi rensade och packade i somras inför visningen av gården fick vi låna utrymme i ett stort garage där vi körde dit kanske femton flyttlådor som jag uppskattar att vi har där. Vårt stora svarta skåp som vi köpt till vardagsrummet behöver nu fyllas igen med mattallrikar och kaffeserviser. Som tur var hade vi märkt upp allting mycket noga, så man har koll på vad som är i kartongerna.

Denna vecka är det mycket jobb. I måndags var jag i Tomelilla på en träff. Idag har vi haft möte nere i Hörby på dan och ikväll har vi styrelsemöte. Det ska verkligen bli skönt med julledigt. Jag jobbar t o m torsdag nästa vecka, sen ska jag vara ledig mellandagarna :-) På torsdag kommer också Rebecca och Pete hem från Irland. Jag trodde knappt jag skulle säga detta, men jag hoppas att det kommer lite snö medan Pete är här. Han har inte upplevt snö precis. Inte i nån större mängd i alla fall...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...