tisdag 20 december 2016

Julklapparna...

Varför är jag alltid sent ute med julklapparna? Det är likadant varje år för jag vill inte tänka på julklappar redan i november månad. Så jag får väl stå mitt kast såhär de sista dagarna. Jag försöker ta några stycken varje dag denna vecka. Även om vi har minskat ner på julklapparna sen förr när barnen var små, så blir det ändå några stycken som ska inhandlas. 

Nu har jag bara två dagar kvar att jobba, sen är jag ledig. På torsdag kväll kommer Rebecca och Pete till Kastrup, så då får vi hämta dem. Aron är i Stockholm och jobbar, och han kommer också hem på torsdag. Då blir Trolle Hill fullt :-) Sen får hela fredagen gå åt till att feja, laga mat och baka så allt är klart till julafton. 

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Riktigt julstök! Visst är det en konstig känsla, det där med att man ska så mycket men ändå känns det kul och jobbigt på samma gång.
En sak i taget så funkar det bra! Kul att din dotter och hennes man kommer hem. Kör försiktigt till Kastrup. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...