torsdag 27 oktober 2016

Jag kommer att sakna...

...ja, det är många saker jag kommer att sakna med gården. Bland annat den underbara vyn från vår gårdsplan som jag fotade igår morse när solen steg upp. Det var så vackert ljus ute :-) Jag kommer också att sakna alla möjligheter det finns att göra när man har gott om plats. Men nu vet jag att vi flyttar till en plats som är minst lika vacker, men på ett annat sätt. Där är det mindre, mörkare och man har träden inpå, men utsikten därifrån är enorm. Det är nog inte många i Hässleholm som har den utsikten över sin stad. 

Idag ska jag packa kläder har jag tänkt och köra med. Vi måste också tvätta och packa för Göteborg till helgen. Det blir buss dit tillsammans med svägerska, svåger och svärmor. Mats och jag har gjort en sådan teaterresa en gång förut, och då var det han och jag och pensionärerna :-) Det blir nog likadant denna gång...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...