måndag 4 januari 2016

Nya jobbet...

Här kommer jag att jobba framöver. Mitt rum är där jag ringat in :-)
Då började jag på nya jobbet idag. Det kändes väldigt bra. Vi ska hyra tre kontor i helt nyrenoverade lokaler på ett regementsområde här i stan, ett kontorshotell som det så fint heter. Väldigt ljust och fräscht var det. Man delar kök och konferensrum med andra företag som också hyr kontorsrum i samma korridor. Våra kontorsmöbler kommer inte förrän vecka tre, så det blir lite spartanskt nu i början. När vi var färdiga där körde jag till mitt gamla jobb och var där resten av arbetsdan. Så kommer mitt liv att se ut några veckor framöver, men så får det bli. Jag är glad över att jag överhuvudtaget kunnat börja på mitt nya innan min uppsägningstid gått ut. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...