torsdag 28 januari 2016

Det är mycket nu minst sagt...

Ännu fler fynd från gömmor i källaren i Komstad. En gammal termos och nån slags perkulatorbryggare :-)
Jag visste att januari skulle bli en jobbig månad. Jag började mitt nya jobb samtidigt som jag har mitt gamla kvar fram tills den 11:e februari då min uppsägning går ut. Det är jobbigt, men jag försöker dela upp min tid så gott det går mellan ställena. Det är absolut inte optimalt, men nu har jag bara två veckor kvar. Till råga på allt så blev min mamma allvarligt sjuk och ligger på sjukhus. De senaste dagarna har hon dock tillfrisknat relativt bra, men det kommer att ta tid innan hon blir sitt gamla jag. Vi tar en dag i taget.

Till helgen blir det 80-årsfirande i Lund. Det är min svärfar som fyllt år. Ikväll har Rebecca kört upp till Kalmar för att hälsa på Aron. Kalmar är ju en stad som Rebecca känner sig hemma i då hon pluggade journalistik där i tre år. Imorgon är det äntligen fredag. Det ser vi fram emot :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...