onsdag 2 september 2015

Riktig vardagslyx...


Bild tagen för några veckor sen. Kolla in dillen :-)
Precis som förra veckan har vi kört ner till Österlen så här mitt i veckan. Skillnaden är att vi stannar över natten denna gång. Det är skönt att slippa bara vara här några timmar för att sen köra hem igen. Nu har vi grillat här och t o m festat till det med ett glas vin :-) Mats har klippt gräset och jag håller som vanligt på med mina krukor i växthuset och inne i huset. Min basilika har tagit sig och jag planterade även om en Mårbacka i en större kruka. Den har jag satt ner i ett källarfönster. Där får den övervintra, tänkte jag. Det blir upp tidigt i morgon bitti för att först lämna doggarna där hemma och sen till jobbet. Lite annorlunda morgon blir det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...