fredag 18 september 2015

Den hann komma..

Jag beställde en klänning härifrån häromdan som jag tänkte jag skulle ha på söndag på hundutställningen. Idag började jag tvivla på att den skulle komma i tid, men när jag kom hem och kollade min mail så hade jag fått meddelande att jag kunde hämta den på Kvantum. Den passade bra, så den får det bli på söndag :-) Jag trivs bättre med att ha hel klänning än att ha det uppdelat med kjol och blus/kavaj.

En annan rolig sak är att igår började buggkursen igen. Denna termin går jag steg tre. Så himla roligt :-) Igår var ju Aron hemma också för hans gruppchefsskola har inte börjat än, så han och jag åkte hit. Två timmar med bara bugg och foxtrot. Vi var nog över hundra personer. Det roliga är ju nu att ju fler terminer man går ju duktigare blir man själv, men ännu roligare är det att de man dansar med kan dansa nu och framför allt föra. Det är skillnad mot steg ett och delvis steg två, speciellt i början. Där kan de harva runt som kan lite halvdant :-) Ja, ni fattar vad jag menar... 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...