onsdag 23 september 2015

Höstens lugn...

Det har varit några hektiska veckor med flera hundutställningar, styrelsemöte, ett hus på Österlen som vi vill vara i så mycket som möjligt. Vi har bara farit. Nu känns det som om den lugna och behagliga hösten infinner sig så sakteliga. Vi har tre utställningar kvar detta år som vi tänkt åka på om allt går som planerat, måste man tillägga. 


Jag beställde denna bok på Adlibris ikväll. Jag har länge tänkt att köpa den och nu blev det äntligen av. Ska bli spännande läsning :-)

Vi har allrummet på ovanvåningen och en hall kvar att renovera nere i huset på Österlen. Jag vet faktiskt inte om vi gör detta i år. Det får kanske bli till våren istället. Denna helg blir det till att dra upp alla mina morötter. Jag får se hur jag ska förvara dem. Jag skulle även vilja plantera om lite blommor, så att de kommer på sina rätta platser i rabatterna. Jag har också en blomma här hemma som jag gräva upp en rot och ta med ner till Österlen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...