måndag 25 maj 2015

Stringhylla beställd...

Jag har länge gått och funderat på hylla till TV-rummet nere i Komstad. Jag fastnade tidigt för modell stringhylla, men att hitta en begagnad hög modell med tre vita gavlar har varit stört omöjligt. Nu har jag hittat precis vad jag vill ha i nätbutiken Rum21, så nu har jag gjort en beställning. Tre vita gavlar och 12 st hyllplan. Det blir inte så billigt, men jag har bestämt mig för att jag hellre köper något jag verkligen vill ha än att bara ta något som jag bara vill ha halvdant. Så får det bli :-) 

Så här kommer det att bli. Jag hittade denna bild på nätet
Nu ser jag verkligen fram emot att få upp hyllan på väggen och få alla gamla böcker som jag sparat på plats. Där är böcker ända från 1800-talet. Just nu ligger alla böcker på ovanvåningen och för att kunna börja rensa ut där uppe måste jag få undan böckerna, men nu är det på gång :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...