söndag 24 maj 2015

Helgen går alldeles för fort...

De trivs i bilen :-)
Som vanligt går helgen alldeles för fort. I fredags kväll efter jobbet körde vi ner till Österlen. Jag är väldigt mån om mina odlingslådor nu så här i början att de får tillräckligt med vatten. Mina grönsaker kommer upp fint och i växthuset hade t o m en av gurkfröna grott. Kul!

Nu blev det ingen längre visit där nere. Vi åkte hem igen i lördags eftermiddag då vi var bortbjudna på kvällen till svägerska och svåger. Grillat är aldrig fel och sen blev det såklart melodifestival också. Det kan man ju inte missa :-)

Nu är det söndag igen och ny arbetsvecka är i antågande. Det blir en liten ovanlig arbetsvecka denna vecka. Vi ska på vår årliga enhetsutfärd på tisdag. Det blir till Landskrona. Sen på torsdag ska hela förvaltningen ha en hälsoeftermiddag. Vi har fått välja olika aktiviteter. Jag ska på gym och på zumba. Det ser jag fram emot :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...