söndag 22 mars 2015

Rensa, rensa...

Jag började igår med att rensa ut bland våra kläder. Mest mina, men även Mats´ kom med på ett litet hörn. Vi har tillbringat det mesta av dagen nere på Österlen, men när vi kom hem i eftermiddag fortsatte jag med mitt rensande. Nu har jag fem kassar med kläder som jag ska tejpa ihop och lämna in till klädinsamlingen. Nu är ju inte jag den som har massor med kläder. Jag inbillar mig att jag har ganska lite kläder om jag jämför mig med mina jobbarkompisar som man har lite koll på :-) Fastän jag inte har så mycket, så var det ändå en del som bara hänger där månad efter månad. Har man inte använt ett plagg på ett till två år, så ska det väck. Det är väl konstigt att det känns så bra när man rensat bland nånting, men det gör det :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...