onsdag 10 december 2014

Veckan som varit...

Förra helgen var det den helg Rebecca hade anmält sig till ett surfarläger. För nybörjare tror jag eftersom hon aldrig surfat innan. Om man ser på bilderna så verkar hon haft riktigt roligt. Det är ju ingenting som jag kommer att prova på iaf när vi kommer dit. Jag är en riktig landkrabba. Går inte längre ut i vattnet än till max navelhöjd :-/

Igår fick vi kontakt med Aron igen. Han har varit ute i fält i åtta dygn, "aldrig ge upp veckan" kallas det enligt Aron. Ett ensamdygn ingår också. Han hade tydligen puppat in sig i sovsäcken och sovit i elva timmar! På fredag kommer han hem. Då är hans tre månader av GMU slut. Då får han berätta hur veckan varit. Ska bli spännande att höra.

Nu börjar också nedräkningen till Stockholmsutställningen på lördag. Jag kom på mig själv att jag vaknade imorse och hade drömt nånting. Kommer inte ihåg vad, men det är ett tecken på att utställningsnerverna börjar vakna till liv :-) Imorgon ska han badas och fönas. På fredag får jag borsta igenom honom. Det ska verkligen bli spännande att höra kritiken om honom nu när han vuxit till sig ordentligt. Sen får vi ut mer i vår med honom.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...