fredag 12 december 2014

Det ska bli storm och vi ska till Stockholm...

Jag har varit ledig idag för att förbereda oss på vår resa upp till den stora hundutställningen i Stockholm i helgen. Nu har de ju gått ut med stormvarning ikväll och inatt, så att istället för att starta resan i natt vid två-tretiden åker vi istället tidigare ikväll. Jag har försökt att vila lite i eftermiddag, men det gick inte så bra. Svårt att sova på kommando! 

Raffemannen blev tvättad och fönad igår kväll och idag har jag borstat igenom honom. Sen har jag själv varit och klippt mig och köpt mig en ny skjorta att ha på mig imorgon. Får väl se om det gör nån nytta :-) Det blir en spännande dag imorgon. Sen är det ju såklart roligt om det går bra för oss.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...