fredag 21 november 2014

Liiite tidigare än vanligt...

Igår åkte stjärnorna upp. Idag var det ljusstakarnas tur. Jag var verkligen i behov av julstämningen och ljuset i fönsterna nu kände jag, så det fick bli lite tidigare än vanligt. Lustigt nog var där en artikel i vår lokaltidning idag som handlade just om att det inte finns några regler när man får börja julpynta. Allt enligt Magdalena Ribbing, och hon om någon kan ju detta om vett och etikett. Det är alltså fritt fram :-)

Äntligen fredag och hela helgen är framför oss. Imorgon kör vi ner till Komstad. Jag måste ju sätta upp ljusstakar och stjärnor där också. Jag har köpt en stor stjärna till lusthuset. Ska bli spännande att se hur det blir :-) Jag har också letat i gömmorna där nere och hittat några gamla ljusstakar. Häromkvällen tog jag en tur till Rusta och inhandlade lite där också, så det kommer nog inte att råda någon brist på fönsterljus.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...