lördag 1 november 2014

Äntligen matta...


En sådan här blev det. Den kommer att lysa upp på det gråmålade trägolvet.
Jag har gått länge och velat vad jag ska ha för matta nere i TV-rummet i Komstad. Häromkvällen körde vi till EM-möbler här i stan och kollade lite. Problemet är bara att jag är lite för snål för att lägga ut 5000 kr på en matta i ett fritidshus! Där var ju såklart en jag ville ha för det priset :-) 

Jag har haft två önskemål. Antingen en orientalisk matta eller en trasmatta. Två motpoler som skulle passa in där båda två. Nu har jag gjort slag i slag i saken och beställt en trasmatta i multifärger, 230 x 160 cm, på trendcarpet.se. Där finns det väldigt många olika sorters trasmattor i många färger och storlekar. Denna jag beställde kostade 1200 kr. Lite mer lagom för min plånbok nu när jag försöker spara så mycket jag kan varje månad inför vår Australienresa :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...