lördag 8 november 2014

En lördag med lite av varje...

En av de tavlor jag satt upp i Komstad är denna i det nya matrummet. Den passar så fint ihop med matrumsmöblemanget. Jag tror att den är gammal. Den ser ut att vara det i alla fall. Jag gissar att den hör ihop med matrumsmöblemanget som är i nyrenässansstil. En stil som hör hemma i slutet av 1800-talet.

Mats har varit där nere idag och snickrat klart mina odlingslådor. Han hade även med sig den nya trasmattan till TV-rummet och även mattan till matrummet som jag köpte igår. Jag var hemma och firade Farsdag en dag i förskott med mina föräldrar för imorgon är det upp tidigt igen och bege sig till regementet i Eksjö för anhörigdag. Ska bli kul. Aron har varit ute i fält denna vecka, så vi har inte hört av honom på hela veckan. Han är nog ganska så mör när vi träffar honom i morgon gissar jag :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...