lördag 25 oktober 2014

Newport, så fina grejer...

Jättefin hylla från Newport. Priset, 37 900 kr!!
Jag har fortfarande inte kommit till skott över vad vi ska ha för hylla i TV-rummet nere i huset på Österlen. Jag ska ju ha böcker i den, så något slags bokskåp eller öppna hyllor måste det vara. Sen Mats gjorde trädäcket färdigt har vi inte varit där så mycket. Aktiviteten där nere får ligga lite i dvala nu fram till våren känns det som. Tanken idag var ändå att vi skulle köra ner och köra nån vända till tippen. Vi tänkte börja röja lite på ovanvåningen. Nu blev det inte så för Mats vaknade med frossa och feber i kroppen, så vi skippade faktiskt att köra ner.

Newport har sån himla skön stil på sina möbler och annat. Jag gillar den stilen skarpt, men priserna är också skarpa :-)

Denna hade också passat väldigt bra. "Bara" 19 900 kr!!
Att vi blev hemma gjorde att jag fick tid till att göra lite inköp med småsaker som jag saknar när jag kommer ner där. Bland annat har jag nu äntligen köpt gardinstänger till TV-rummet. Jag har också köpt krokar så att fler tavlor kan komma upp. 

Denna modell på lampor gillar jag. Jag såg en annons häromdan på denna modell på golvlampa som inte kostade alls mycket, men nu kommer jag inte ihåg var det var. Typiskt! Jag får leta i tidningarna...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...