lördag 18 oktober 2014

Framtida köksplaner...

Här har Raffe och India inte så gott om plats som "hemma"
 Ett av våra framtida projekt i Komstad är köket. Just nu består köket av inredning som mestadels är byggt av min pappa och farbror. Väggskåpen är från en gammal grannes lägenhet. Vasken kommer jag ihåg att vi var och köpte på en skrot när jag kanske var 11-12 år nånting. Köket är fullt arbetsdugligt som det är, men såklart vill vi göra om det till vårt.

Köket är inte så stort, så det gäller att tänka till ordentligt hur man vill ha det. Antagligen blir det något IKEA-kök. De är väldigt duktiga också på att se andra lösningar än vad man själv tittat på. Vita lantliga luckor vill jag ha som jag känner nu. Vi får väl se vad det blir och när det blir. Kök är ju inte det billigaste precis och vi måste göra vid toaletten först

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...