onsdag 1 oktober 2014

En onsdag med regn...

 Jag var inte nere på Österlen i helgen, men Mats var där från lördag till söndag och snickrade vidare på trädäcket. Jag kände att jag låg back med mycket här hemma. Vi har inte varit hemma en hel helg sen Rebecca åkte till Australien, och så hade ju Aron dessutom sin första permission också i helgen och var hemma. Mats hann dock med en hel del. Trappsteget blev färdigt och spotarna kom på på plats. Här är de t o m tända också. Det ska bli spännande att se hur mycket de lyser upp när det är mörkt ute, men det är nog en hel del.

Så här långt hann han med. Nu kan man riktigt se hur det kommer att bli. Det blir väldigt bra med trappsteget. Vi ska ha några spotar också utmed staketet som lyser uppåt. Vi hade lite planer på att köra ner där idag efter jobbet, men det är så dåligt väder och regnar ute så då är det ingen mening. Imorgon torsdag och nedräkningen till helgen börjar :-) På fredag kommer Aron hem igen och så är vi bjudna på 50-årsfest också. Kanske man har lite nytta av buggkursen som jag har börjat på. Jag har gått tre gånger och vi har redan lärt oss flera turer. Det är jätteroligt...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...