måndag 27 januari 2014

Offert och beställning...

Vi har fått in den sista offerten på renoveringen på Komstad från byggfirman vi tänkt anlita, och ikväll har vi mailat iväg vår beställning på jobbet. Går allting som planerat är utsidan på huset iordning innan sommaren. Bara det känns helt galet. Min tanke är att jag ska lägga ut bilder på renoveringen här på bloggen så mycket jag kan och hinner. Nu vet man ju aldrig hur mycket vi kommer att vara där nere för man måste ju jobba i veckorna, men det är klart att vi vill vara med under arbetets gång. 

Måndag och ny vecka. Denna vecka är min sista vecka tillsammans med Pia som lär upp mig på min nya tjänst. Nästa vecka måste jag klara mig själv. Allting tar ju lite extra tid när det är nya arbetsuppgifter, men det får tas bara det blir rätt i slutändan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...