lördag 25 januari 2014

En ren Fröjd...



Bilder tagna från Fröjds hemsida
Idag har jag och min jobbarkompis Cilla gjort en tur till Osby. Vi gör våra utfärder emellanåt till småorterna häromkring. I Osby ligger nämligen den helt makalösa butiken Fröjd av Sverige. Alltså, man kan gå där hur länge som helst och inspireras. Mycket jordfärger, industridesign, ljus och ljuslyktor i massor, gamla möbler. Ja, listan kan göras lång. Jag köpte ljus och en ljusstake. Hästen på bilden köpte jag aldrig, men jag var sugen på den. Vi fikade också där. Sen är där många andra mysiga affärer i Osby också som vi var inne i.  Två tröjor inhandlades i en affär. Imorgon ska vi till farfar som fyller år, så present till honom inköptes också idag. 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...