fredag 27 juli 2012

Årets första dag på stranden...


Rebecca var ingen badkruka som vi andra.
Igår blev det strandhäng för hela familjen  för första gången i år. Skandalöst egentligen! När diskussionen kom upp säger Aron -"Kan vi inte köra till Ravlundafältet.?" Yes, tänker jag. Jag har lyckats att få mina barn att njuta av det stället lika mycket som jag. Nu blev det bara Rebecca som doppade hela sig. Aron var på god väg men sprang upp igen när halva han var blöt. Jag och Mats badade bara fötterna. Det var så kallt, så det var inte sant. Där var några som var i, men de var inte många. Det är nackdelen med östkusten. Det är ofta så kallt, och jag badar inte då. Aron övningskörde hela vägen dit och Rebecca och jag satt med hjärtat i halsgropen :), men han är duktig och det gick kanon.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...