onsdag 28 mars 2012

Vår sadelkammare...

På lördag flyttar det in en ny häst i stallet. Då kommer vi att ha fyra uthyrda boxar med en ägare till varje häst. Detta innebär att det börjar bli trångt i sadelkammaren. Vi har fyra hyllor och där är inte plats till fler, så idag har jag flyttat ut våra grejor från sadelkammaren till toaletten (!). Där har Mats gjort en hylla och toaletten är stor så det blir kanon. Det duger bra till oss, och man får ju måna om hyresgästerna...

Jag passade på att rensa ut lite gamla grejor också som inte används längre. Där är några ponnytäcken kvar som vi inte har någon nytta av, så de tänkte jag försökte sälja. Ni vet vid detta laget att jag är en trogen användare av Blocket. Vi har även en sadel som passar till C-ponny som jag tänkte att vi skulle putsa upp och lägga ut till försäljning.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...