söndag 4 mars 2012

Bildbevis...

Ja, jag har ridit i helgen. Det är nog två månader sen jag satt uppe på Vanilj senast. Rebecca har varit hemma i helgen och då tog hon några ridpass med henne och jag skrittade runt lite efteråt. Nu är snön borta och förhoppningsvis kommer det inte mer, så nu kan jag komma igång igen med ridningen (eller börja om igen, rättare sagt).

Idag har jag varit hemifrån nästan hela dan. Jag var på mitt första styrelsemöte på Newfoundlandsklubben Södra. Vi var hos Lena som bor nästan ända nere vid Trelleborg så det tog en stund att köra dit.

1 kommentar:

annie och vovvarna sa...

halloj.. så fin bild med med totton så kul att du börjar rida igen.. hoppas allt är bra om du har vägarna förbi så vet du vart du kan stanna till å ta fika.. ha det så bra å ge nuffekillen en stor bamsekram <3 kramiz annie å vovvarna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...