onsdag 17 augusti 2011

Norrköping nästa...

På lördag bär det av till Norrköping för utställning. Jag hade tidigt i år bestämt mig för att inte anmäla Chapman till någon mer utställning, men jag gillar Norrköping av någon okänd anledning så i ett svagt ögonblick anmälde jag honom. Nu är han tvättad och imorgon kör vi ut en sväng till Monika så hon får ansa till honom. Det är ett år sen vi var iväg, så det blir spännande att se hur det går, men det är kul att bara komma iväg. Bara jag får lite fart på honom, ibland är han trögheten själv.

Det blir några hektiska dagar framöver. Imorgon börjar jag min skola. Uppropet är kl 10. Man undrar ju vad man får för "klasskamrater". Kommer jag att vara äldst? På fredag kör vi upp Rebecca till Kalmar och installerar henne. Hennes kompis Siri ska också följa med. Sen tidigt på lördag kör vi till Norrköping till utställningen. Som tur är har jag ingenting inbokat på söndag...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...