tisdag 16 augusti 2011

Inför sista jobbdagen...

Min sista dag på jobbet imorgon. Sen börjar skolan på torsdag. Kände att jag måste bjuda arbetskamraterna på eftermiddagsfika, så jag har gjort två st hallonchokladtårtor. Jag har aldrig bakat dessa innan, så jag hoppas de blir goda. Det är som en kladdkaka med hallon i. Jag gjorde även en sats med dumlekakor. De går alltid hem.

Här är bildbeviset! Jag hade även bestämt med Rebecca att jag skulle ge mig på ett litet ridpass idag. Jag får passa på nu så länge hon är hemma, min privata ridlärare :) Idag travade jag också lite när Rebecca sprang bredvid. Varför ska jag vara så himla rädd, men jag har bestämt mig för att jag ska lära mig. Jag vill ju! Man blir ju mörkrädd när man ser sig själv på bild. Ser ju ut som en tönt. Jag behöver också gå ner tio kilo och inte bara de två-tre som jag tänkt mig...:)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...