torsdag 25 augusti 2011

Alldeles själv...

Vanilj tillbaka i boxen
Ikväll fick jag för mig att jag skulle rida Vanilj. Nu är ju inte Rebecca hemma, så nu får jag klara mig själv. Jag borstade och fejade på och fick slutligen på sadel och träns. Vanilj spände såklart upp sig rejält om magen, men efter en stund så fick jag på sadelhjorden i de rätta hålen. Jag skrittade runt en stund på ridbanan i olika varv och det gick bra. Vanilj undrade nog vad det för konstigt ridpass. Bara gå runt. Nästa gång har jag bestämt mig för att jag ska trava också. Lite i taget...:)

2 kommentarer:

Bage sa...

Bra jobbat :D

Anonym sa...

Hihi, ja det är bäst att ta det lilla lugna och inte sätta av i galopp meddetsamma! Vilken härlig avkoppling från studierna.
Lycka till med både häst och studier /Åsa & Lots of Fun-gänget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...