söndag 10 april 2011

En trött kille...

Idag har det varit full fart här hemma i det ljuvliga vårvädret. Mats har högtryckstvättat våra två uteplatser. Den ena ska oljas också, men nu längtar man bara till att få ta ut trädgårdsmöblerna. Det var också vår städvecka i stallet, så där har jag gjort fint. Jag har också äntligen påbörjat "operation borstning" av Chapman. Nu är halva hunden färdig, framdelen. Jag har ju börjat klippa honom själv nu, och idag blev jag faktiskt nöjd med mitt arbete. Öronen blev bra, man skulle nog kunna ta lite till men jag är nöjd. Framtassarna är klara och jag har även klippt ganska mycket under magen. Den bakre halvan blir jag nog inte färdig till att ta förrän till nästa helg. Vi har både föräldramöte och födelsedagskalas i veckan.

För att göra er lite spända så ska det hända något roligt här om 1-1½ vecka. Jag återkommer med mer information när jag vet mer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, ja ibland så hade hälften av en nuffe varit lagom att ha! Men Chapman ser alltid fin ut tycker jag.
Ha det gott i vårbestyren!
Vi ser med spänning fram emot vad det är som kommer att hända hos er.
Åsa & Lots of Fun-gänget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...