torsdag 21 oktober 2010

Lägenhetsrenovering...

Mitt i vår egen renovering av tak och fasad dök det upp en passande lägenhet som var till salu till mina föräldrar. En mindre än vad de har nu och så ligger denna på första våning. Så för att inte ha det för långtråkigt (nu är jag ironisk) köpte de denna och den behövde så klart renoveras en del innan inflytt. Nu har vi faktiskt anlitat målare till detta, men köket har Mats satt upp själv. Vi var på IKEA för några veckor sen (vi tvingade med Aron som bärhjälp) och köpte både kök och golv till lägenheten. Det var en pärs ska jag säga.

Idag blev i alla fall målarna färdiga. Mats har lagt golv i både kök och vardagsrum och stommarna i köket kom upp förra helgen. Nu börjar luckorna också komma på plats. Det blir kanonfint! Nu vill jag ju själv också ha ett nytt kök...!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...