tisdag 19 oktober 2010

Dagens händelser...

Iväg till bilbesiktningen kl 07.20 för att besiktiga mina föräldrars bil. En Opel Astra av modell äldre som jag inte trodde skulle gå igenom. Tji, fick jag. Den flöt igenom smärtfritt. Min pappa är för gammal för att köra bil nu, tycker jag, så att vi har den stående hemma hos oss. Rebecca håller på att ta körkort, så jag brukar locka med denna bil för att skynda på henne lite. En perfekt bil för henne som hon kan ha sen.

Efter besiktningen for jag iväg till jobbet. Utbildning i "Mångfald" hela förmiddan. Det var väl sådär. Föreläsaren var ganska bra, så tiden gick relativt snabbt ändå. Efter jobbet hem och gick dagens långa runda med Chapman. Han är så pigg nu sen han blev klippt. Han tyckte nog det var skönt att bli av med allt det tjocka och så inbillar jag mig att det blev en ordenlig genomkörare av blodcirkulationen också när han blev rejält borstad. Nu har vår veterinär till hästarna precis åkt hem. De fick sin årliga vaccination. Nu får det bli lite TV-tittande innan läggdags...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...