tisdag 5 januari 2010

Novisen vid spisen...

Ikväll skulle jag vara duktig och göra något som jag aldrig gjort innan, nämligen gnocchi. Ser väldigt gott ut och en arbetskamrat till mig hade med sig hemmagjorda på lunchen idag som jag fick smaka. Hennes var väldigt goda, till skillnad mot vad mina blev. De smakade mest deg. Total flopp!! Om, ett stort om, jag provar nån mer gång ska jag göra dem mindre. Kanske var det det som var felet. Jag följde receptet exakt, men man är ju ingen mästerkock, tyvärr...
Nu är det vitt här igen. Det har snöat ganska mycket idag. Ledig imorgon, vad härligt. Ska försöka fota lite då. /Ing-Mari

2 kommentarer:

pillan sa...

tråkigt att det inte blev nått bra , men prova igen ...
nån gång lyckas du säkert

rebecca sa...

naw, lilla mamma. jag tyckte iallafall inte de var SÅ farliga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...