söndag 10 april 2022

Två korta arbetsveckor framför oss...

Fastän vi hade gäster igår och man har varit lite seg idag så har jag ändå fått en hel del gjort. Jag var borta på Öspab och köpte lite fler penséer och påskliljor. Jag har min mormor och morfars grav kvar att göra iordning så det måste jag fixa imorgon eller tisdag så det är klart till påsk. Då måste där vara fint 🌺

Jag har också äntligen tagit tag i Arons deklaration av försäljningen av hans lägenhet. Men jag upptäckte att jag inte fått allt av honom. Han får komma hit imorgon med resten och så får vi gå igenom alla kvitton och fakturor på vad han renoverat. Han bodde inte i lägenheten fem år så då är det mycket enklare. 

Då är det fyradagars arbetsvecka i två veckor framåt. Så skönt 😊 Rebecca och Fredric kommer hem till påsk så då måste vi hitta på något roligt. Konstrundan är väl i full gång nere på Österlen så jag måste kolla lite om där är något kul vi kan åka till.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...