tisdag 19 april 2022

Till djuraffären...

Jag körde bort till en av våra djuraffärer här i stan efter jobbet. Leia behövde ett nytt koppel, då hon bitit sönder (!) de två jag köpte senast. Jädra hund... 😠 Hon har en ovana att när vi går iväg vill hon hålla en bit av kopplet i munnen och ibland biter hon så hårt så de börjar gå sönder. Hon får inte göra så, men ibland så hinner hon ändå. Hon blir så glad och uppspelt när vi ska gå iväg.


Jag hittade i alla fall ett grått fint koppel med lagom bredd och tjocklek. Man kan inte ha för tunt och för smalt till så här stora hundar. Det krävs lite mer rejäla doningar 😊 Utbudet vad man än ska ha är ofta sämre till stora raser ute i butikerna, mestadels beställer jag på nätet när det är något jag behöver för det finns mer att välja på, men ibland vill man ha grejerna direkt och det känns också bra att handla emellanåt i de butiker vi har här i stan. 

Kopplet hittar du HÄR

Jag hämtade mitt padelrack igår som kom precis till påsk. På torsdag är det dags igen. Då har vi bokat bana 😊 Kul!

Fint va! 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...