onsdag 6 april 2022

Min basilika och vandring på gång...

Min basilika som jag har i köksfönstret har tagit sig jättefint, men det gäller att passa och vattna den så den inte blir för torr 😊


Idag har det varit jättetrist väder. Regnigt och det t o m snöade i förmiddags. 

På tal om väder. Till helgen ska några goda vänner komma till oss. Planen är att vi ska ut och vandra. Vi bor ju mitt i vandringslederna så det är bara att bege sig utanför husknuten så är man på väg. Posta-Nillas Spår och Hovdalaleden går här och sen kan man gå på Höjdarnas Höjdarled också. Fastän vi bor som vi bor så har vi aldrig gått nån längre tur. Det är ju för dåligt egentligen när man tänker efter, men nu ska det förhoppningsvis bli av. Jag kommer att berätta mer om det 😊 Så till helgen hoppas vi på bra väder.

Karta över Finjasjön och dess vandringsleder finns HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...